Friday, December 28, 2012

ေမေမရဲ႔စကားေလးမ်ား




ကၽြန္မတို႔မိသားစု အၿမဲသံုးေနတဲ့ ခ်င္းေစာင္ေတြကို ညဘက္မွာ ကၽြန္မထပ္ၿပီးျခံဳရင္ ကၽြန္မအတြက္ကေတာ့ ေဆာင္းရာသီစပါၿပီ။ ခ်ည္သားထူထူနဲ႔ အစင္းေတြ၊ အကြက္ေတြေဖာ္ကာ ရက္လုပ္ထားတဲ့ ဒီခ်င္းေစာင္ေတြမွာ အစိမ္း၊ အနီနဲ႔ နီညိဳေရာင္ေတြကိုပဲ ပံုစံအမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ သံုးပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔တစ္ေတြ ကေလးဘ၀ကတည္းက ကိုယ္ရဲ႕ေစာင္ကိုပဲ စြဲစြဲမက္မက္နဲ႔ ျခံဳေလ့ရိွပါတယ္။ ကၽြန္မမွတ္မိေနတာကေတာ့ အစိမ္းကြက္နဲ႔ေစာင္ကို ကၽြန္မ စြဲစြဲၿမဲၿမဲနဲ႔ ေနာက္ဆံုး ေဟာင္းႏြမ္းေဆြးေျမ့တဲ့ အထိ သံုးခဲ့တာကိုပါပဲ။



No comments:

Post a Comment